4,2 kg på 6 uger og nu en størrelse 36. Jeg ka’, DU kan også…

posted by: Cira Beenfeldt

No Comments »

Det er gået langt hurtigere end jeg havde forestillet mig og usædvanligt simpelt! Jeg vil give jer et indblik i hvordan jeg træner. Jeg er IKKE uddannet fitness coach eller andet i den dur – og jeg vil mene at hvis jeg kan, så kan du også!   (Privat foto)

Det som jeg har gjort er: at minimere mit salt og sukkerindtag. At gå efter uforarbejdede fødevarer og protein/fedtholdige varer såsom; Laks, Ost, Bønner, kylling  osv. Men vigtigt er det også at få en masse fibre og væske væske væske! Efter hver styrketræning tager jeg et scoop med low carb protein pulver, jeg blander det med vand (for at minimere sukker og kalorieindtag)

Min træning er som følger (på ugebasis) ; 3 x Cardio, enten løb, step, H.I.T eller lignende – fælles for alle former er at pulsen skal op og du skal presse dig selv til max ydeevne! Derudover hedder det 4 x styrke med vægtstang, håndvægte, kettle og egen kropsvægt – her går det ud på at presse sig selv til det yderste, jeg har en ide om at det SKAL gøre ondt før det gør godt! Der skal altså godt med vægt på og færre repetationer – det er hver en dråbe sved værd!

Og ugen afsluttes altid med en times heat yoga i 37 grader, der udskilles en helt masse affalds stoffer og musklerne restituerer hurtigere, plus det giver en fantastisk smidighed ❤️

Go’ træning 💋💋💋

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *